luni, 7 noiembrie 2011

Captura Record - somn de 90 de kg

Mihnea Pasek, in varsta de 38 de ani, a mers la pescuit cu Claudiu Fiu, colegul sau de pescuit, dar si un pescar priceput. Cei doi au ajuns pe raul Jiu, in zona barajului de la Turceni, in jurul orelor 09.00. Au planificat o partida de pescuit la somn din barca, la clonc. Inarmati cu rabdare, Mihnea si Claudiu au inceput partida de pescuit cu optimism. Nu au asteptat mult si au avut si primul tras, care s-a dovedit a fi unul destul de puternic. Nu mica le-a fost mirarea sa constate ca este vorba de un peste puternic. „Am fost la pescuit cu barca la clonc, o tehnica mai veche, pe Jiu, in zona barajului de la Turceni. Am ajuns acolo in jurul orelor 09.00, iar in jurul orelor 11.00, a tras somnul. Prietenul meu, Mihnea, cel care l-a prins, s-a luptat 36 de minute cu pestele, care a avut o greutate de 80-90 de kilograme. L-am scos in barca si l-am mentinut in viata timp de o ora, iar apoi am stabilit sa eliberam pestele, lucru pe care l-am si facut”, a spus Claudiu Fiu.
Pentru partida de pescuit de ieri, Mihnea a folosit o lanseta cu lungimea de trei metri si fir de 0,60. Ca momeala, pescarul a folosit un pestisor viu. Dupa ce a fost scos din apa, pestele a fost cantărit si masurat, avand o greutate de aproape 90 de kilograme si o lungime de 2,10 metri. „Este cea mai mare captura a mea de pana acum. Senzatia a fost de nedescris, iar adrenalina a inlocuit durerea de spate si de mana. Cam 15 minute nu l-am miscat de pe fundul apei. Am uitat si de durere pana la urma, m-am concentrat, Claudiu m-a ajutat cu barca, din frana si din fir l-am carmit si l-am obosit. Mi-am dat seama ca este foarte mare, daca nu il oboseam, nu reuseam sa il scot. M-am luptat cu el mai bine de o jumatate de ora, dar a meritat. Am vorbit cu Claudiu si am stabilit sa eliberăm somnul, pentru ca un peste de marimea si greutatea aceasta este un reproducător extraordinar, care iti da ocazia sa prinzi mai multi in viitor”, a spus Mihnea Pasek. Cei doi au mai prins ieri inca doi somni, cu greutatea de cinci kilograme.
Sursa: www.gorj-domino.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu