duminică, 12 februarie 2012

Localitatea Caraorman - judetul Tulcea

Localitatea Caraorman apartine de comuna Crisan , situata in judetul Tulcea. Denumirea localitatii provine din limba turca, insemnand Padurea Neagra. Populatia satului este formata majoritar din ucraineni. In vecinatatea satului se afla padurea cu acelasi nume.
Satul se intinde pe o lungime de 3.5 Km si aproximativ 500 de m latime si este situat intre bratul Sulina si Sfantul Gheorghe pe grindul Caraorman. Acest sat, poarta ranile anilor comunismului, cu ruine care se doreau a fi, cel mai mare combinat de sticla din Europa, un complex de sase blocuri degradate, constructii de beton - silozuri, hale, neterminate.
Cu toate acestea, imprejurimile satului, dau impresia unui desert in mijlocul unei oaze de apa si verdeata, cu grinduri cu dune de nisip.
Acces in localitate: Accesul se face pe apa, distanta intre Tulcea si Caraorman fiind de 60 Km, iar intre Crisan si Caraorman sunt 12 Km.
Puncte de interes turistic: Dunele de nisip din apropierea satului - unice in tara, ce adesea depasesc 7 m in inaltime, atingand pana la 9 m inaltime. Padurea Caraorman: declarata in anul 1940, momument al naturii. Plaja – situata la capatul canalului Crisan-Caraorman , pe malul vestic al canalului exista o zona cu nisip fin, unde se face plaja si se poate inota ontr-o apa limpede si lipsita de curenti. Malul este lin, cu panta domoala. Sursa: www.info-delta.ro

6 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Multumesc frumos! Astept sfaturi si sugesti de la dv, pentru dezvoltarea blogului. Multumesc!

      Ștergere
  2. Razvan, foarte interesant articolul dar faptul ca specifici o sursa (fara link) nu-i de ajuns ca sa publici un articol ce nu-ti apartine. Nu mai pun la socoteala faptul ca ignori notificarile noastre privind drepturile de autor. Si pe aceasta cale, te rugam inca odata sa renunti la practica de a copia continut de pe alte siteuri.

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna ziua! Imi cer scuze pentru neplacerile create, nu aceasta a fost intentia mea. Am scris sursa tocmai ca sa arat ca articolul este preluat, in cazul acesta dupa siteul www.info-delta.ro. Imi cer scuze! In acest caz o sa postez sursa cu link activ. Nu imi doresc sa prejudiciez cu nimic pe nimeni, de aceea nu am ascuns sursa. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Am modificat, postand ca link sursa dv. Multumesc inca o data pentru intelegere. Nu cred si nu mi-am dorit sa va deranjej. Daca nu doriti pot exclude articolele chiar daca au sursa postata ca link asa cum ati dorit. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Razvan, apreciez ca nu ai sters ca altii comentariul si apoi tot articolul ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic niciodata. Pe viitor ar fi bine sa discutam un pic inainte de eveniment si nu cred ca ar fi vreo problema in a colabora. Nu sterge nimic.
      Spor la scris.

      Ștergere