luni, 23 martie 2015

Balta Insula Mica

Balta Insula Mica este o balta de undita deoarece are o dimensiune relativ mica dar cu o densitate mare de peste. Accesul pe balta Insula Mica se face doar cu rezervare telefonica in prealabil. Aici puteti beneficia de mai multe servicii, incepand de la mancare, cazare, gratar, balta pescuit sportiv, bar, posibilitatea de campare, ping-pong, paintball etc.
Taxa este de 20 Ron / 12h pentru pescuit sportiv in sitem “Catch & Release”; pestele prins se poate retine doar contra cost (pret Metro)
Pescuitul sportiv se face doar cu momeli vi si naturale (rame / viermi)
Taxa agrement (insotitori) este de 10 Ron. Pentru doritorii de petrecere a noptilor in aer liber avem in dotare corturi si o rulota de 4 persoane. Pretul este de 100 lei/noapte pentru rulota si 30 lei/ noapte pentru cort de 2 persoane.
Divertisment: ping-pong – 5 lei/ora, alte jocuri ((carti,table, sah, rummy, etc) – 5 lei/zi, paintball in echipa – 30 lei/pers (echipament de joc si protectie, trainer,co2) + 50 lei/ punga de 500 bile, paintball tras la tinta – 10 lei arma + 50 lei punga de 500 bile, sala fitness – 30 lei pentru o zi sau variante de abonament, plimbare cu barca – 10 lei/ora. Specii de pesti intalnite: caras, crap, cteno, rosioara, somn. Telefon Contact: 0748251412.
Cale de acces. Din Bucuresti treceti prin comuna Jilava apoi 1 Decembrie (DN5) si mergeti tot inainte, cum treceti raul Arges virati la drepta si mergeti 5-7 km pana vedeti o cladire cu 4 nivele si langa este balta Insula Mica. Localizare: Localitatea Dărăşti-Vlaşca din judetul Giurgiu la 25 km de Bucuresti.

2 comentarii:

  1. Un loc jalnic.Pluteau peștii morti pe balta si in plus era un miros de nu puteai sa stai.Nu va duceți.

    RăspundețiȘtergere
  2. Balta Insula mică = minciună + nesimțire

    Minciună
    - Cică locul ar fi la vreo 17 km de București – în realitate, sunt vreo 27 km, de la km 0.
    - Cică balta are crap și caras – în realitate, are numai câteva broaște (și alea puține!), dar nici urmă de pește. În 4 ore, pe 2 mai 2017, cât am stat pe insulă, nu am avut nici măcar un „țac“, iar momelile erau întregi la plecare. Balta, fiind un „lighean“, am încercat peste tot și la toate adâncimile posibile. Nimic! Așa ceva nu mi s-a întâmplat în viața mea!
    - După-amiază, am aflat pe net că afacerea fusese scoasă la vânzare anul trecut, deci peștele a fost „ras, tuns și frezat“...

    Nesimțire
    - „Ligheanul“ se află în curtea unei gospodării. Ca să pot intra, am dat telefon de la poartă, unde am așteptat vreo 10 minute, până când o fată a ajuns să-mi deschidă.
    - A trebuit să las mașina afară, să car toate sculele și bagajele, curtea fiind „rezervată“...
    - Pe insuliță sunt plantați pomi și sălcii, suficiente cât să îngreuneze pescuitul.
    - Pe perimetru, este un gard si pomi inghesuiți, cât să nu se poată pescui.
    - „Ligheanul“ are adâncimea de 4 m, eci trebuie undițe lungi, care pot fi manevrate cu greu, din cauza pomilor plantați peste tot.
    - Pe 1 mai, a trebuit să dau telefon, pentru (cică) rezervare. Pe 2 mai, nu era nici dracu’ pe mal. Rezervare la broaște?
    - „Vocea blondă“ cu care am vorbit la telefon nu mi-a spus că „ligheanul“ nu are nuci măcar un solz de pește!
    - La un moment dat, a venit un tip de-al casei, care mi-a spus că, anul trecut, băltoaca a fost populată cu 10.000 de ciortani. Mare nesimțit și mincinos! 10.000 de ciortani – cică mari cât palma – nu puteau fi pescuiți nici măcar în 10 ani, ținând cont că nici dracu’ nu pescuiește acolo.

    RăspundețiȘtergere